Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak

Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak

02-02-2017

Location:
Festivak

Solution:

LG Displays

Festivals en evenementen worden elk jaar innovatiever en grootser. Met alleen een podium en een bar kan je tegenwoordig niet meer aankomen. Een festival draait om een creatieve totaalbeleving voor alle zintuigen. Al deze vernieuwingen en inzichten komen samen tijdens Festivak, de beurs voor de publieksevenementenbranche.  

Balans tussen de bomen

Tijdens Festivak 2016 werd duidelijk dat de vraag naar innovatieve en unieke oplossingen toeneemt in de evenementensector. Zowel on- als offline. Dit kwam goed tot uiting in de stand van Novid. Deze partner van LG is gespecialiseerd in de verhuur van audiovisueel materiaal. Midden in het beursgedruis konden bezoekers hier relaxen tijdens een deugddoende shiatsubehandeling. Wie daarna nog meer ontspanning wilde, kon  herbronnen tussen de de bomen. Op de stand stonden echte bomen en op de nieuwste LG 86 inch ultra stretch schermpilaren werden bosrijke beelden afgespeeld. In totaal stonden er 16 schermen, dus bezoekers waanden zich als in een echt bos. Het resultaat was verbluffend.

Koelkast of toch een scherm?

Wie wilde, kon daarna totaal ontspannen een drankje nuttigen uit een wel heel bijzondere cooler van LG: een koelkast waarvan de deur een vlijmscherp beeldscherm is. En alsof dat nog niet genoeg was, was er ook nog de flinterdunne dubbelzijdige 55 inch OLED display. Festivak bewijst maar weer eens: ontspanning, entertainment en innovatie gaan hand in hand in de evenementenbranche. En LG draagt daar zonder twijfel een steentje aan bij! 

Zin gekregen in deze wondere wereld? Bekijk onderstaande video en geniet mee van de Novid stand met LG-schermen.

   

Indien u meer informatie wenst of zelf op zoek bent naar creatieve schermconcepten, neem gerust contact op met NOVID (contact@novid.be) of uw LG contactpersoon.


 




 

 

Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
Kom volledig tot rust dankzij de LG schermen op Festivak
...

Deel dit:

Producten

  • Hotel TV

    Hotel TV

    Met Pro:Centric Hotel LED TV, biedt LG het lang verwachte antwoord op de vraag naar een eenvoudig, betaalbaar en centraal beheersbaar Hotel TV systeem.

    Lees verder

  • Klimaat

    Klimaat

    LG Electronics (LG) is toonaangevend en een wereldwijde speler in klimaatoplossingen. Met het bieden van innovatieve en duurzame totaaloplossingen steelt LG de harten van steeds meer installateurs, adviseurs, retail- en hotelketens in de Benelux. Duurzaamheid is een speerpunt in het beleid van LG. Zo is LG verkozen tot beste productleverancier van het jaar tijdens de Big Projects and BGreen Awards in Dubai.

    Lees verder

  • Ledverlichting

    LED verlichting

    LG voegt LED verlichting en zonnepanelen toe aan haar productgamma, als laatste schakel in een totaaloplossing voor energiebehoeften van moderne gebouwen. LG heeft hét totaalpakket dat op iedere vraag een duurzaam antwoord heeft. De totaaloplossing van LG bestaat uit duurzame oplossingen in LED verlichting, klimaatsystemen, hotelTV, digital signage inclusief de audiovisuele invulling van de diverse ruimtes. LG laat zien dat duurzaamheid en comfort heel goed samen gaan. Onze nieuwe LED producten kenmerken zich door een laag energieverbruik, een hoog
    installatiegemak en een stijlvol design.

    Lees verder

  • Displays

    Displays

    LG biedt meerdere oplossingen op de het gebied van displays. Touchscreen displays, displays met smalle bezels voor het creëren van de perfecte videowall. En natuurlijk displays met een wegbewijzeringsfunctie, mogelijkheden om te adverteren, aandacht te trekken en het leveren van informatie. Onze range displays biedt u de perfecte mogelijkheid om uw boodschap te verspreiden.

    Lees verder

  • Zonnepanelen

    Solar

    Met twintig jaar baanbrekend onderzoek, immense voorbereiding en wereldklasse ontwikkeling is LG Electronics nu de koploper op het gebied van duurzame energie.

    Lees verder

Referenties

    • LG Pro:Centric Smart Hotel TV in alle hotelkamers van het Marriott Hotel Rotterdam
    LG Pro:Centric Smart Hotel TV in alle hotelkamers van het Marriott Hotel Rotterdam
    In iedere hotelkamer van het Marriott Hotel Rotterdam is er een LG Pro:Centric Smart Hotel TV geplaatst. De mogelijkheden van deze televisies zijn enorm uitgebreid. Zo kunnen de gasten met de speciale afstandsbediening via de tv internetten en kunnen ze hun smartphone of tablet draadloos verbinden met de Smart Hotel TV om foto's en films te bekijken. Bovendien kan het hotel haar eigen content laten draaien op de televisies.
    • Dankzij de digitale communicatie voelt de klant zich de koning te rijk bij nieuwe Lexus dealers
    Dankzij de digitale communicatie voelt de klant zich de koning te rijk bij nieuwe Lexus dealers

    Location:
    Lexus dealers

    Solution:

    LG videowall
    LG displays

    Achtergrond

    Lexus is sinds 1989 de naam van de luxedivisie van het Japanse autoconcern Toyota. Lexus wagens worden wereldwijd verkocht over 70 landen en is daardoor uitgegroeid tot één van de top 10 Japanese merken. 

    Onlangs heeft Lexus beslist hun nieuwe dealers te optimaliseren met de nieuwste technologiën in de retailmarkt. DOBIT werd gekozen voor de roll-out van dit project en zij kozen op hun beurt om met LG schermen aan de slag te gaan. In één jaar tijd werden al 64 dealerships ingericht volgens het nieuwe concept en dit in 13 verschillende landen. Tegen 2018 pronken alle Lexus dealerships en repaircentra - wat goed is voor bijna 500 locaties over heel Europa - met dit nieuwe concept!

    Het totaalplaatje klopt en dat voel je! De Lexus klant wordt van begin tot einde ondergedompeld in een luxueuze ervaring.

    Uitdaging

    Lexus is vastberaden in haar wil om verder te gaan, om de grenzen op te zoeken en om het uitstekende, exceptionele en briljante aan te leveren. Kortom streven ze altijd naar het buitengewone. 

    Daarnaast doorloopt de klant van vandaag een geheel nieuwe customer journey door de komst van social media en de nieuwste technologieën. Om aan de noden en verwachtingen van deze nieuwe klant te voldoen, bedacht Lexus het Retail 2020 concept.

    Oplossing

    Het nieuwe concept van Lexus is er eentje om U tegen te zeggen. Geen enkel detail werd over het hoofd gezien waardoor de autodealer een waanzinnige beleving creëert. Op verschillende plaatsen ondersteunt de LG digital signage het verkoopproces en versterkt het de beleving. Alleen al om deze unieke customer journey mee te maken moet je een bezoek brengen aan een Lexus dealer.

    Dit nieuwe concept is een perfecte weerspiegeling van waar Lexus voor staat: inspirerende designs, Takumi vakmanschap, geavanceerde technologie en uitmuntende prestaties.

    Voordeel

    De nieuwe dealerships staan helemaal in het teken van ‘Progressive Luxury’. Een verrijkende luxueuze ervaring voor de klant aan de ene kant en milieuvriendelijke oplossingen aan de andere. Het resultaat is fris, modern en stijlvol maar ook warm en persoonlijk tegelijkertijd! En de digitale implementaties in de verschillende ‘Customer Areas’ zijn één onderdeel die bijdragen aan een multi-sensoriële ervaring.

    De beleving begint al voordat je de dealer binnenwandelt. De moderne, strakke gebouwen scheppen meteen een luxueuze sfeer en door de glazen voorgevel kan je al een glimp opvangen van een grote LG videowall die vakkundig geïntegreerd is in een imposante zwart-blinkende muur. 

    Tijdens het binnenwandelen verandert het licht in de inkomhal subtiel van intensiteit en ook de wachtruimte is ingericht om het de klant zo aangenaam mogelijk te maken. Gratis koffie, wifi, een werkplek, comfortabele zetel en … heel wat animo! Via schermcommunicatie komt de klant meer te weten over Lexus en ook speciale aanbiedingen, het weerbericht en het recentste nieuws ontbreekt hier niet. 

    “Daarnaast hebben klanten vanuit de wachtruimte ook zicht op de grote LG videowall waar voortdurend inspirerende filmpjes op draaien”, zo vertelt Kristof Vandeloo, die nauw betrokken is bij het project als Project Manager van DOBIT. “Wat deze videowall extra leuk maakt is dat ook de car configurator hierop getoond kan worden. De klant kan met andere woorden samen met een verkoper een auto verkennen en deze meteen bewonderen op het grote scherm.”

    Indien het allemaal wat concreter wordt, kan de klant in de ‘private consultation’ samen met de verkoper de car configurator raadplegen. Kristof Vandeloo: “Ook hier staat de tablet van de verkoper via AirPlay in verbinding met het scherm zodat de klant in alle comfort ziet hoe zijn auto volledig afgestemd wordt op zijn vragen en noden. De car configurator leent zich perfect om het verkoopproces te ondersteunen.”

    Maar dé kers op de taart is ongetwijfeld de implementatie in de ‘handover room’. “De handover-procedure moest een gepersonaliseerd en memorabel moment worden, geen standaard overdracht van de sleutels”, aldus Kristof Vandeloo. “En tegelijkertijd moest het voor de verkoper ook eenvoudig zijn om deze overdracht-procedure te personaliseren.” 

    “Het LRI-systeem (Lexus Retailer Interface) dat DOBIT heeft ontwikkeld sluit perfect aan bij deze vraag. Deze software zit als het ware als een vereenvoudigde laag boven onze Scala digital signage software. Elke dealer kan inloggen in dit systeem en op een heel eenvoudige en intuïtieve manier een gepersonaliseerde ‘handover presentatie’ aanmaken. Zo worden enkel nog de voor die klant relevante boodschappen getoond.”

    En dan is het opnieuw tijd voor een technologisch hoogstandje om de klant voor een laatste keer te verbazen. De presentatie eindigt met een video waar de gekozen Lexus voor een laatste keer op beeld schittert. De spanning bouwt op en het grote moment is nu écht aangebroken. De lichten dimmen, de glazen wand wordt plots doorzichtig en de klant kan voor de allereerste keer zijn gloednieuwe Lexus bewonderen die blinkend klaar staat voor een eerste ritje. De cirkel is rond, de beleving is af en de klant.. is de koning te rijk! 


     

    • Hilton Hotel Amsterdam
    Hilton Amsterdam kiest LG LED Full HD Procentric Smart IP

    Het Hilton Amsterdam is een wereldwijd begrip. Het hotel is beroemd vanwege John Lennon’s en Yoko Ono’s  bed-in voor vrede in 1969. Zeven dagen lang stonden ze hier, liggend in bed, de internationale pers te woord over het thema ‘vrede’. En dat terwijl ze op huwelijksreis waren. Nog steeds komen mensen van over de hele wereld naar het Hilton om hét hotel van John en Yoko te zien. Maar vooral om te genieten van een prettige omgeving. Alle 271 kamers en suites zijn comfortabel, modern en luxueus. Het is een geliefd hotel bij zakenmensen, maar ook toeristen weten het Hilton goed te vinden. Het hotel ligt namelijk gunstig: vlakbij het museumkwartier, de PC Hoofdstraat en het zakelijke district.

Privacy Policy